Služba za ekonomsko-financijske poslove

Pomoćnica Sanacijskog upravitelja za ekonomsko-financijske poslove:

Edita Burčul, univ.spec.oec

tel: 01/286-6760; 01/290-3470

fax: 01/290-3460

e-mail: eburcul@kbd.hr

Služba za ekonomsko financijske poslove osnovana je nakon preuzimanja bivše Vojne bolnice JNA. U bolnici se do tada nije vodio ni pratio nijedan poslovni postupak karakterističan za sustav hrvatskog zdravstva. Bolnica nije bila uključena u mrežu ugovorenih kreveta sa HZZO.

U danima Domovinskog rata manjak financijskih sredstava i problemi organizacije poslovanja bolnice u novom demokratskom sustavu predstavljali su dva osnovna problema koje je žurno trebalo riješiti.

U službi je zaposleno 27 djelatnika, a voditelj službe obnaša i dužnost pomoćnika ravnatelja za ekonomsko financijske poslove. Pomoćnik ravnatelja organizira i koordinira računovodstveno-financijske poslove, nabavu, plan i analizu, izradu godišnjeg programa rada i plana razvitka bolnice te prati izvršenje i poduzima mjere za ostvarivanje plana, optimalizaciju i kontrolu troškova kao i druge poslove u skladu s opisom radnog mjesta.

Pomoćnici ravnatelja za ekonomsko financijske poslove su:

  1. mr.sc Ante Dedić, dipl.oec. (03.02.1992. - 31.12.1994.)
  2. Nada Smoljan, dipl.oec. (01.01.1995. - 31.10.1995.)
  3. Ankica Aunedi, dipl.oec. (01.10.1996. - 01.10.2005.)
  4. Edita Burčul, univ.spec.oec. (01.10.2005. - 2014.)
  5. Brigita Pavlović Čalić, struč. spec. oec. (2014. - ...)

Unutar službe organizirani su Odjel za ekonomsko financijske poslove i Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju. Računopolagatelj je odgovoran za organizaciju poslova u Odjelu za ekonomsko financijske poslove. Unutar Odjela se obavlja obračun plaća, likvidatura ulaznih računa, prate se salda konti kupaca i dobavljača, plan i analiza (kontroling), financijsko te materijalno knjiženje i bolnička blagajna. Unutar Odjela je ustrojen i Odsjek unutarnje revizije. Planiranje, trošenje sredstava, te računovodstveno praćenje i izvještavanje regulirani su Zakonom o proračunu (N.N..96/03.), Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu (N.N. 27/05.) te Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (N.N. 27/05., 2/07.). Unutar službe smo uskladili poslovanje sa zakonima, propisima , pravilnicima te planovima i provodimo pravodobna financijska izvješća nadležnim institucijama uz praćenje ugovorene realizacije i rezultata poslovanja. Od 2006. godine implementirali smo Poslovni informatički sustav, koji je sastavni dio BIS-a. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, sati rada, praćenja i kontrole troškova te racionalizacije potrošnje.

Od 01. travnja 2008. godine poslujemo bez manjka prihoda tj. po prvi put od uvrštavanja bolnice u zdravstvenu mrežu RH ne stvaramo novi gubitak. Sva plaćanja u financijskoj službi obavljaju se preko internet bankarstva, čime smo ubrzali poslovne postupke, povećali efikasnost rada i postigli smanjenje troškova za virmansko plaćanje, kako u nabavi papira tako i u nižoj proviziji banke za obavljene transakcije.

Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju je zaseban odjel i sastoji se od Odsjeka za bolnički obračun i Odsjeka za poliklinički obračun. Voditelj Odsjeka za bolnički obračun je Adela Mlivić, a Voditelj Odsjeka za poliklinički obračun je Jasminka Petrina Gagro. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, praćenje ostvarenog i ugovorenog programa rada po svakom liječniku, utrošak lijekova i medicinskog potrošnog materijala po svakom DTP, kontrolu troškova te racionalizaciju poslovanja. Zahvaljujući BIS-u uspjeli smo na vrijeme i kvalitetno pratiti sve promjene koje je HZZO i Ministarstvo zdravstva tražilo od nas u skladu sa sklopljenim ugovorom o pružanju zdravstvenih usluga kao što su obračuni zdravstvenih usluga po DTS, centralno naručivanje, praćenje liste čekanja.

Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju uvijek je na raspolaganju zdravstvenim djelatnicima i obavlja svu potrebnu korespondenciju sa nadležnim institucijama kod uvođenja novih metoda liječenja te unapređenja postojećih, skraćivanja duljine čekanja na preglede i dijagnostičke pretrage. Odjel prati javna nadmetanja i za cilj ima povećanje učešća prihoda izvan HZZO-a na minimalno 15% ukupnog prihoda. Od 2008. godine KB Dubrava ispunjava sve svoje obveze po sklopljenim ugovorima sa Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje i iznad tog limita pruža zdravstvene usluge. U tabeli koja slijedi prikazujemo ugovoreni iznos limita, fakturirani iznos (ukupna vrijednost pruženih usluga) i razlika koju nam HZZO nikad ne plati, nego je moramo otpisati.

Obavijest o sprječavanju sukoba interesa

Temeljem Članka 5.c. Zakona o javnoj nabavi ( nn 110/07, 125/08) u cilju sprječavanja sukoba interesa u području javne nabave obavještavamo da čelnik ustanove, u ovom slučaju ravnatelj Kliničke bolnice Dubrava ne obavlja upravljačku djelatnost niti je vlasnik poslovnih udjela koji se spominju u navedenom članku 5.c. Zakona o javnoj nabavi.

Bolnička jedinica za centralno naručivanje

• fax: +385 1 290 2991
Online naručivanje


• Promjena termina i/ili otkazivanje narudžbi moguće je putem web obrasca.

Natječaj
Na temelju Odluke Upravnog vijeća Kliničke bolnice Dubrava, Avenija Gojka Šuška 6, Zagreb, sa 2. sjednice održane dana 18. svibnja 2016. god. objavljuje se natječaj za za izbor i imenovanje RAVNATELJA KLINIČKE BOLNICE DUBRAVA
Datum objave: 25.05.2016.


Odluka
za prijem u radni odnos na određeno vrijeme(m/ž) za radno mjesto medicinska sestra/tehničar, (10 izvršitelja).
Datum objave: 20.05.2016.


Natječaj
za prijem radnika (m/ž) u radni odnos za radno mjesto:
1. doktor medicine specijalist interne medicine (1 izvršitelj)
Datum objave: 18.05.2016.


Odluka
o prijemu polaznika (m/ž) na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa za radno mjesto medicinska sestra/tehničar-pripravnik (20 izvršitelja).
Datum objave: 13.05.2016.


Odluka
o prijemu polaznika (m/ž) na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa za radno mjesto prvostupnik sestrinstva-pripravnik, (6 izvršitelja).
Datum objave: 13.05.2016.


Rezultati testiranja i poziv na razgovor
kandidata za prijem radnika (m/ž) u radni odnos za radno mjesto medicinska sestra/medicinski tehničar prema javnom pozivu od 20.04.2016.
Datum objave: 13.05.2016.


Poziv na razgovor
kandidata s popisa za prijem polaznika (m/ž) na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa za radna mjesta prvostupnik sestrinstva - pripravnik, medicinska sestra/tehničar - pripravnik prema javnom pozivu od 20.04.2016.
Datum objave: 06.05.2016.


Poziv na testiranje
kandidata za prijem radnika (m/ž) u radni odnos za radno mjesto medicinska sestra/medicinski tehničar prema javnom pozivu od 20.04.2016.
Datum objave: 06.05.2016.