Služba za ekonomsko-financijske poslove

Pomoćnica Sanacijskog upravitelja za ekonomsko-financijske poslove:

Edita Burčul, univ.spec.oec

tel: 01/286-6760; 01/290-3470

fax: 01/290-3460

e-mail: eburcul@kbd.hr

Služba za ekonomsko financijske poslove osnovana je nakon preuzimanja bivše Vojne bolnice JNA. U bolnici se do tada nije vodio ni pratio nijedan poslovni postupak karakterističan za sustav hrvatskog zdravstva. Bolnica nije bila uključena u mrežu ugovorenih kreveta sa HZZO.

U danima Domovinskog rata manjak financijskih sredstava i problemi organizacije poslovanja bolnice u novom demokratskom sustavu predstavljali su dva osnovna problema koje je žurno trebalo riješiti.

U službi je zaposleno 27 djelatnika, a voditelj službe obnaša i dužnost pomoćnika ravnatelja za ekonomsko financijske poslove. Pomoćnik ravnatelja organizira i koordinira računovodstveno-financijske poslove, nabavu, plan i analizu, izradu godišnjeg programa rada i plana razvitka bolnice te prati izvršenje i poduzima mjere za ostvarivanje plana, optimalizaciju i kontrolu troškova kao i druge poslove u skladu s opisom radnog mjesta.

Pomoćnici ravnatelja za ekonomsko financijske poslove su:

  1. mr.sc Ante Dedić, dipl.oec. (03.02.1992. - 31.12.1994.)
  2. Nada Smoljan, dipl.oec. (01.01.1995. - 31.10.1995.)
  3. Ankica Aunedi, dipl.oec. (01.10.1996. - 01.10.2005.)
  4. Edita Burčul, univ.spec.oec. (01.10.2005. - 2014.)
  5. Brigita Pavlović Čalić, struč. spec. oec. (2014. - ...)

Unutar službe organizirani su Odjel za ekonomsko financijske poslove i Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju. Računopolagatelj je odgovoran za organizaciju poslova u Odjelu za ekonomsko financijske poslove. Unutar Odjela se obavlja obračun plaća, likvidatura ulaznih računa, prate se salda konti kupaca i dobavljača, plan i analiza (kontroling), financijsko te materijalno knjiženje i bolnička blagajna. Unutar Odjela je ustrojen i Odsjek unutarnje revizije. Planiranje, trošenje sredstava, te računovodstveno praćenje i izvještavanje regulirani su Zakonom o proračunu (N.N..96/03.), Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu (N.N. 27/05.) te Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (N.N. 27/05., 2/07.). Unutar službe smo uskladili poslovanje sa zakonima, propisima , pravilnicima te planovima i provodimo pravodobna financijska izvješća nadležnim institucijama uz praćenje ugovorene realizacije i rezultata poslovanja. Od 2006. godine implementirali smo Poslovni informatički sustav, koji je sastavni dio BIS-a. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, sati rada, praćenja i kontrole troškova te racionalizacije potrošnje.

Od 01. travnja 2008. godine poslujemo bez manjka prihoda tj. po prvi put od uvrštavanja bolnice u zdravstvenu mrežu RH ne stvaramo novi gubitak. Sva plaćanja u financijskoj službi obavljaju se preko internet bankarstva, čime smo ubrzali poslovne postupke, povećali efikasnost rada i postigli smanjenje troškova za virmansko plaćanje, kako u nabavi papira tako i u nižoj proviziji banke za obavljene transakcije.

Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju je zaseban odjel i sastoji se od Odsjeka za bolnički obračun i Odsjeka za poliklinički obračun. Voditelj Odsjeka za bolnički obračun je Adela Mlivić, a Voditelj Odsjeka za poliklinički obračun je Jasminka Petrina Gagro. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, praćenje ostvarenog i ugovorenog programa rada po svakom liječniku, utrošak lijekova i medicinskog potrošnog materijala po svakom DTP, kontrolu troškova te racionalizaciju poslovanja. Zahvaljujući BIS-u uspjeli smo na vrijeme i kvalitetno pratiti sve promjene koje je HZZO i Ministarstvo zdravstva tražilo od nas u skladu sa sklopljenim ugovorom o pružanju zdravstvenih usluga kao što su obračuni zdravstvenih usluga po DTS, centralno naručivanje, praćenje liste čekanja.

Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju uvijek je na raspolaganju zdravstvenim djelatnicima i obavlja svu potrebnu korespondenciju sa nadležnim institucijama kod uvođenja novih metoda liječenja te unapređenja postojećih, skraćivanja duljine čekanja na preglede i dijagnostičke pretrage. Odjel prati javna nadmetanja i za cilj ima povećanje učešća prihoda izvan HZZO-a na minimalno 15% ukupnog prihoda. Od 2008. godine KB Dubrava ispunjava sve svoje obveze po sklopljenim ugovorima sa Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje i iznad tog limita pruža zdravstvene usluge. U tabeli koja slijedi prikazujemo ugovoreni iznos limita, fakturirani iznos (ukupna vrijednost pruženih usluga) i razlika koju nam HZZO nikad ne plati, nego je moramo otpisati.

Obavijest o sprječavanju sukoba interesa

Temeljem Članka 5.c. Zakona o javnoj nabavi ( nn 110/07, 125/08) u cilju sprječavanja sukoba interesa u području javne nabave obavještavamo da čelnik ustanove, u ovom slučaju ravnatelj Kliničke bolnice Dubrava ne obavlja upravljačku djelatnost niti je vlasnik poslovnih udjela koji se spominju u navedenom članku 5.c. Zakona o javnoj nabavi.

Bolnička jedinica za centralno naručivanje

• fax: +385 1 290 2991
Online naručivanje


• Promjena termina i/ili otkazivanje narudžbi moguće je putem web obrasca.

Poziv na razgovor
kandidata za prijem polaznika na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa za radno mjesto prvostupnik medicinsko-laboratorijske dijagnostike-pripravnik prema javnom pozivu od 08.04.2016.
Datum objave: 25.04.2016.


Poziv na razgovor
kandidata za prijem polaznika na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa za radno mjesto suradnik u tajništvu-pripravnik prema javnom pozivu od 08.04.2016.
Datum objave: 25.04.2016.


Natječaj
za prijem radnika (m/ž) u radni odnos za radno mjesto:
1. Medicinska sestra/medicinski tehničar (10 izvršitelja)
Datum objave: 20.04.2016.


Javni poziv
za prijem polaznika (m/ž) na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa za radna mjesta:
1. Prvostupnik sestrinstva - pripravnik (6 izvršitelja)
2. Medicinska sestra/tehničar - pripravnik (20 izvršitelja)
3. Zdravstveno-laboratorijski tehničar - pripravnik (1 izvršitelj)
Datum objave: 20.04.2016.


Javni poziv
za prijem polaznika (m/ž) na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa za radna mjesta:
1. Prvostupnik medicinsko-laboratorijske dijagnostike - pripravnik (5 izvršitelja)
2. Suradnik u tajništvu - pripravnik (2 izvršitelja)
3. Magistar prava - pripravnik (1 izvršitelj)
Datum objave: 08.04.2016.


Obavijest o obustavi zapošljavanja
Sukladno nalogu Ministarstva zdravlja od 29.01.2016. obustavljaju se svi postupci zapošljavanja radnika, uključujući i natječaje koji su u tijeku te prijem radnika na specijalističko usavršavanje.
Nalog Ministarstva zdravlja


Odluka
o prijemu polaznika (m/ž) na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa prvostupnik radiološke tehnologije - pripravnik (3 izvršitelja).
Datum objave: 14.03.2016.