Zavod za fizikalnu i rehabilitacijsku medicinu s reumatologijom

RASPORED stručnih sastanaka (Preuzimanje)


RASPORED PREDAVANJA
ZA MEDICINSKE SESTRE/TEHNIČARE (prema Planu trajnog usavršavanja za 2020. godinu) Preuzimanje

Služba za ekonomsko-financijske poslove

Pomoćnica ravnatelja za ekonomsko-financijske poslove:

Edita Burčul, univ.spec.oec

tel: 01/286-6760; 01/290-3470

fax: 01/290-3460

e-mail: eburcul@kbd.hr

Služba za ekonomsko financijske poslove osnovana je nakon preuzimanja bivše Vojne bolnice JNA. U bolnici se do tada nije vodio ni pratio nijedan poslovni postupak karakterističan za sustav hrvatskog zdravstva. Bolnica nije bila uključena u mrežu ugovorenih kreveta sa HZZO.

U danima Domovinskog rata manjak financijskih sredstava i problemi organizacije poslovanja bolnice u novom demokratskom sustavu predstavljali su dva osnovna problema koje je žurno trebalo riješiti.

U službi je zaposleno 27 djelatnika, a voditelj službe obnaša i dužnost pomoćnika ravnatelja za ekonomsko financijske poslove. Pomoćnik ravnatelja organizira i koordinira računovodstveno-financijske poslove, nabavu, plan i analizu, izradu godišnjeg programa rada i plana razvitka bolnice te prati izvršenje i poduzima mjere za ostvarivanje plana, optimalizaciju i kontrolu troškova kao i druge poslove u skladu s opisom radnog mjesta.

Pomoćnici ravnatelja za ekonomsko financijske poslove su:

  1. mr.sc Ante Dedić, dipl.oec. (03.02.1992. - 31.12.1994.)
  2. Nada Smoljan, dipl.oec. (01.01.1995. - 31.10.1995.)
  3. Ankica Aunedi, dipl.oec. (01.10.1996. - 01.10.2005.)
  4. Edita Burčul, univ.spec.oec. (01.10.2005. - 2014.)
  5. Brigita Pavlović Čalić, struč. spec. oec. (2014. - ...)

Unutar službe organizirani su Odjel za ekonomsko financijske poslove i Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju. Računopolagatelj je odgovoran za organizaciju poslova u Odjelu za ekonomsko financijske poslove. Unutar Odjela se obavlja obračun plaća, likvidatura ulaznih računa, prate se salda konti kupaca i dobavljača, plan i analiza (kontroling), financijsko te materijalno knjiženje i bolnička blagajna. Unutar Odjela je ustrojen i Odsjek unutarnje revizije. Planiranje, trošenje sredstava, te računovodstveno praćenje i izvještavanje regulirani su Zakonom o proračunu (N.N..96/03.), Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu (N.N. 27/05.) te Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (N.N. 27/05., 2/07.). Unutar službe smo uskladili poslovanje sa zakonima, propisima , pravilnicima te planovima i provodimo pravodobna financijska izvješća nadležnim institucijama uz praćenje ugovorene realizacije i rezultata poslovanja. Od 2006. godine implementirali smo Poslovni informatički sustav, koji je sastavni dio BIS-a. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, sati rada, praćenja i kontrole troškova te racionalizacije potrošnje.

Od 01. travnja 2008. godine poslujemo bez manjka prihoda tj. po prvi put od uvrštavanja bolnice u zdravstvenu mrežu RH ne stvaramo novi gubitak. Sva plaćanja u financijskoj službi obavljaju se preko internet bankarstva, čime smo ubrzali poslovne postupke, povećali efikasnost rada i postigli smanjenje troškova za virmansko plaćanje, kako u nabavi papira tako i u nižoj proviziji banke za obavljene transakcije.

Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju je zaseban odjel i sastoji se od Odsjeka za bolnički obračun i Odsjeka za poliklinički obračun. Voditelj Odsjeka za bolnički obračun je Adela Mlivić, a Voditelj Odsjeka za poliklinički obračun je Jasminka Petrina Gagro. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, praćenje ostvarenog i ugovorenog programa rada po svakom liječniku, utrošak lijekova i medicinskog potrošnog materijala po svakom DTP, kontrolu troškova te racionalizaciju poslovanja. Zahvaljujući BIS-u uspjeli smo na vrijeme i kvalitetno pratiti sve promjene koje je HZZO i Ministarstvo zdravstva tražilo od nas u skladu sa sklopljenim ugovorom o pružanju zdravstvenih usluga kao što su obračuni zdravstvenih usluga po DTS, centralno naručivanje, praćenje liste čekanja.

Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju uvijek je na raspolaganju zdravstvenim djelatnicima i obavlja svu potrebnu korespondenciju sa nadležnim institucijama kod uvođenja novih metoda liječenja te unapređenja postojećih, skraćivanja duljine čekanja na preglede i dijagnostičke pretrage. Odjel prati javna nadmetanja i za cilj ima povećanje učešća prihoda izvan HZZO-a na minimalno 15% ukupnog prihoda. Od 2008. godine KB Dubrava ispunjava sve svoje obveze po sklopljenim ugovorima sa Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje i iznad tog limita pruža zdravstvene usluge. U tabeli koja slijedi prikazujemo ugovoreni iznos limita, fakturirani iznos (ukupna vrijednost pruženih usluga) i razlika koju nam HZZO nikad ne plati, nego je moramo otpisati.

Obavijest o sprječavanju sukoba interesa

Temeljem Članka 5.c. Zakona o javnoj nabavi ( nn 110/07, 125/08) u cilju sprječavanja sukoba interesa u području javne nabave obavještavamo da čelnik ustanove, u ovom slučaju ravnatelj Kliničke bolnice Dubrava ne obavlja upravljačku djelatnost niti je vlasnik poslovnih udjela koji se spominju u navedenom članku 5.c. Zakona o javnoj nabavi.

Bolnička jedinica za centralno naručivanje

• fax: +385 1 290 2991
Online naručivanje


• Promjena termina i/ili otkazivanje narudžbi moguće je putem web obrasca.

POZIV NA RAZGOVOR
za prijem radnika u radni odnos na određeno za radno mjesto:
MEDICINSKA SESTRA/TEHNIČAR
(8 izvršitelja), prema natječaju od 06.03.2020. godine.
Datum objave: 02.06.2020.


NATJEČAJ
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno za radno mjesto:
TAJNIK/CA
(1 izvršitelj)
Datum objave: 27.05.2020.


OBJAVA
natječajni postupci raspisani 06.03.2020. godine i 11.03.2020. godine nastavljaju se u dijelu koji se odnosi na prijem radnika u radni odnos za radna mjesta:

Natječaj objavljen 06.03.2020.godine:
Pod rednim brojem 3. MEDICINSKA SESTRA-MEDICINSKI TEHNIČAR
(na određeno, 8 izvršitelja)
Pod rednim brojem 4. PRVOSTUPNIK/CA SESTRINSTVA
(na određeno, 2 izvršitelja)

Natječaj objavljen 11.03.2020. godine:
Pod rednim brojem 3. MEDICINSKA SESTRA-MEDICINSKI TEHNIČAR
(na neodređeno, 33 izvršitelja)
Pod rednim brojem 4. PRVOSTUPNIK/CA SESTRINSTVA
(na neodređeno, 21 izvršitelja)
Datum objave: 20.05.2020.


NATJEČAJ
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno za radno mjesto:
DOKTOR MEDICINE SPECIJALIST NEUROLOGIJE
(1 izvršitelj)
Datum objave: 20.05.2020.


NATJEČAJ
za prijem radnika u radni odnos za radna mjesta:
1. MAGISTAR MEDICINSKE BIOKEMIJE I LABORATORIJSKE MEDICINE
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
2. SPECIJALIST MEDICINSKE BIOKEMIJE I LABORATORIJSKE MEDICINE
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
Datum objave: 20.05.2020.


OBJAVA
za natječajne postupke rapisane od 06.03.2020., 11.03.2020. i 13.03.2020.
Datum objave: 16.03.2020.


ODLUKA
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno za radno mjesto:
DOKTOR MEDICINE SPECIJALIST ABDOMINALNE KIRURGIJE
(1 izvršitelj), prema natječaju od 14.02.2020. godine.
Datum objave: 13.03.2020.


DJELOMIČNI ISPRAVAK NATJEČAJA
za prijem radnika u radni odnos za radno mjesto:
MEDICINSKA SESTRA-TEHNIČAR
(8 izvršiteljA), prema natječaju od 06.03.2020. godine.
Datum objave: 13.03.2020.


NATJEČAJ
za prijem radnika u radni odnos za radna mjesta:
1. PRVOSTUPNIK MEDICINSKO-LABORATORIJSKI DIJAGNOSTIKE
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
2. ZDRAVSTVENO-LABORATORIJSKI TEHNIČAR
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
Datum objave: 13.03.2020.


ODLUKA
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno za radno mjesto:
DENTALNI TEHNIČAR
(1 izvršitelj), prema natječaju od 31.01.2020. godine.
Datum objave: 11.03.2020.


ODLUKA
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno za radno mjesto:
DOKTOR MEDICINE SPECIJALIST DERMATOLOGIJE I VENEROLOGIJE
(1 izvršitelj), prema natječaju od 12.02.2020. godine.
Datum objave: 11.03.2020.


ODLUKA
za prijem radnika u radni odnos na određeno za radno mjesto:
PRVOSTUPNIK MEDICINSKO-LABORATORIJSKE DIJAGNOSTIKE
(1 izvršitelj), prema natječaju od 19.02.2020. godine.
Datum objave: 11.03.2020.


NATJEČAJ
za prijem radnika u radni odnos za radna mjesta:
1. FRAMACEUTSKI TEHNIČAR
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
2. PRVOSTUPNIK/CA FIZIOTERAPIJE
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
3. MEDICINSKA SESTRA - MEDICINSKI TEHNIČAR
(na neodređeno, 33 izvršitelja)
4. PRVOSTUPNIK/CA SESTRINSTVA
(na neodređeno, 21 izvršitelja)
5. ADMINISTRATOR
(na neodređeno, 2 izvršitelja)
6. TAJNIK-ADMINISTRATOR
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
7. SPREMAČ/ICA
(na neodređeno, 5 izvršitelja)
8. BOLNIČAR
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
9. POMOĆNI RADNIK
(na neodređeno, 2 izvršitelja)
10. TRANSPORTNI RADNIK
(na neodređeno, 5 izvršitelja)
11. KUHAR
(na neodređeno, 1 izvršitelj)
Datum objave: 11.03.2020.


DJELOMIČNO PONIŠTENJE NATJEČAJA
za prijem radnika u radni odnos na određeno za radno mjesto:
MEDCINSKA SESTRA-MEDICINSKI TEHNIČAR
(6 izvršitelja), prema natječaju od 05.02.2020. godine.
Datum objave: 11.03.2020.


POZIV NA RAZGOVOR
za prijem radnika u radni odnos za radno mjesto:
DOKTOR MEDICINE SPECIJALIST ABDOMINALNE KIRURGIJE
(1 izvršitelj), prema natječaju od 14.02.2020. godine.
Datum objave: 09.03.2020.


ODLUKA
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno za radno mjesto:
VODITELJ ODJELA ZA ELEKTROENERGETIKU
(1 izvršitelj), prema natječaju od 22.01.2020. godine.
Datum objave: 09.03.2020.


REZULTATI TESTIRANJA MANUALNIH VJEŠTINA
za prijem radnika u radni odnos za radno mjesto:
DENTALNI TEHNIČAR
(1 izvršitelj), prema natječaju od 31.01.2020. godine.
Datum objave: 06.03.2020.


NATJEČAJ
za prijem radnika u radni odnos za radno mjesto
1. PRVOSTUPNIK/CA FIZIOTERAPIJE
(1 izvršitelj na određeno vrijeme)
2. PRVOSTUPNIKA/CA RADIOLOŠKE TEHNOLOGIJE
(1 izvršitelj na određeno vrijeme)
3. MAGISTAR SOCIJALNOG RADA
(1 izvršitelj na određeno vrijeme)
Datum objave: 06.03.2020.


NATJEČAJ
za prijem radnika u radni odnos za radno mjesto
1. BOLNIČAR
(1 izvršitelj na neodređeno vrijeme)
2. POMOĆNI RADNIK U KUHINJI
(2 izvršitelja na neodređeno vrijeme)
3. MEDICINSKA SESTRA-MEDICINSKI TEHNIČAR
(8 izvršitelja na neodređeno vrijeme)
4. PRVOSTUPNIK/CA SESTRINSTVA
(2 izvršitelja na određeno vrijeme)
5. POMOĆNI RADNIK U KUHINJI
(3 izvršitelja na određeno vrijeme)
6. BOLNIČAR
(1 izvršitelja na određeno vrijeme)
7. KUHAR
(2 izvršitelja na neodređeno vrijeme)
8. SPREMAČICA
(1 izvršitelj na određeno vrijeme)
Datum objave: 06.03.2020.


POZIV NA RAZGOVOR
za prijem radnika u radni odnos na određeno za radno mjesto:
PRVOSTUPNIK MEDICINSKO-LABORATORIJSKE DIJAGNOSTIKE
(1 izvršitelj), prema natječaju od 19.02.2020. godine.
Datum objave: 03.03.2020