Služba za ekonomsko financijske poslove osnovana je nakon preuzimanja bivše Vojne bolnice JNA. U bolnici se do tada nije vodio ni pratio nijedan poslovni postupak karakterističan za sustav hrvatskog zdravstva. Bolnica nije bila uključena u mrežu ugovorenih kreveta sa HZZO.
U danima Domovinskog rata manjak financijskih sredstava i problemi organizacije poslovanja bolnice u novom demokratskom sustavu predstavljali su dva osnovna problema koje je žurno trebalo riješiti.
U službi je zaposleno 27 djelatnika, a voditelj službe obnaša i dužnost pomoćnika ravnatelja za ekonomsko financijske poslove. Pomoćnik ravnatelja organizira i koordinira računovodstveno-financijske poslove, nabavu, plan i analizu, izradu godišnjeg programa rada i plana razvitka bolnice te prati izvršenje i poduzima mjere za ostvarivanje plana, optimalizaciju i kontrolu troškova kao i druge poslove u skladu s opisom radnog mjesta.
Pomoćnici ravnatelja za ekonomsko financijske poslove su:
- mr.sc Ante Dedić, dipl.oec. (03.02.1992. – 31.12.1994.)
- Nada Smoljan, dipl.oec. (01.01.1995. – 31.10.1995.)
- Ankica Aunedi, dipl.oec. (01.10.1996. – 01.10.2005.)
- Edita Burčul, univ.spec.oec. (01.10.2005. – 2014.)
- Brigita Pavlović Čalić, struč. spec. oec. (2014. – …)
Unutar službe organizirani su Odjel za ekonomsko financijske poslove i Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju. Računopolagatelj je odgovoran za organizaciju poslova u Odjelu za ekonomsko financijske poslove. Unutar Odjela se obavlja obračun plaća, likvidatura ulaznih računa, prate se salda konti kupaca i dobavljača, plan i analiza (kontroling), financijsko te materijalno knjiženje i bolnička blagajna. Unutar Odjela je ustrojen i Odsjek unutarnje revizije. Planiranje, trošenje sredstava, te računovodstveno praćenje i izvještavanje regulirani su Zakonom o proračunu (N.N..96/03.), Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu (N.N. 27/05.) te Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (N.N. 27/05., 2/07.). Unutar službe smo uskladili poslovanje sa zakonima, propisima , pravilnicima te planovima i provodimo pravodobna financijska izvješća nadležnim institucijama uz praćenje ugovorene realizacije i rezultata poslovanja. Od 2006. godine implementirali smo Poslovni informatički sustav, koji je sastavni dio BIS-a. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, sati rada, praćenja i kontrole troškova te racionalizacije potrošnje.
Od 01. travnja 2008. godine poslujemo bez manjka prihoda tj. po prvi put od uvrštavanja bolnice u zdravstvenu mrežu RH ne stvaramo novi gubitak. Sva plaćanja u financijskoj službi obavljaju se preko internet bankarstva, čime smo ubrzali poslovne postupke, povećali efikasnost rada i postigli smanjenje troškova za virmansko plaćanje, kako u nabavi papira tako i u nižoj proviziji banke za obavljene transakcije.
Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju je zaseban odjel i sastoji se od Odsjeka za bolnički obračun i Odsjeka za poliklinički obračun. Voditelj Odsjeka za bolnički obračun je Adela Mlivić, a Voditelj Odsjeka za poliklinički obračun je Jasminka Petrina Gagro. Informatizacijom smo osigurali preduvjete za unapređenje postupaka evidentiranja i obračunavanja pruženih zdravstvenih usluga, praćenje ostvarenog i ugovorenog programa rada po svakom liječniku, utrošak lijekova i medicinskog potrošnog materijala po svakom DTP, kontrolu troškova te racionalizaciju poslovanja. Zahvaljujući BIS-u uspjeli smo na vrijeme i kvalitetno pratiti sve promjene koje je HZZO i Ministarstvo zdravstva tražilo od nas u skladu sa sklopljenim ugovorom o pružanju zdravstvenih usluga kao što su obračuni zdravstvenih usluga po DTS, centralno naručivanje, praćenje liste čekanja.
Odjel za ugovaranje, obračun i prodaju uvijek je na raspolaganju zdravstvenim djelatnicima i obavlja svu potrebnu korespondenciju sa nadležnim institucijama kod uvođenja novih metoda liječenja te unapređenja postojećih, skraćivanja duljine čekanja na preglede i dijagnostičke pretrage. Odjel prati javna nadmetanja i za cilj ima povećanje učešća prihoda izvan HZZO-a na minimalno 15% ukupnog prihoda. Od 2008. godine KB Dubrava ispunjava sve svoje obveze po sklopljenim ugovorima sa Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje i iznad tog limita pruža zdravstvene usluge. U tabeli koja slijedi prikazujemo ugovoreni iznos limita, fakturirani iznos (ukupna vrijednost pruženih usluga) i razlika koju nam HZZO nikad ne plati, nego je moramo otpisati.
- Ured ravnatelja
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka javne nabave
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka jednostavne nabave
- Odjel za sklapanje, upravljanje i realizaciju ugovora i okvirnih sporazuma
- Odjel za logističko-operativnu podršku, kontrolu naručivanja i skladišno poslovanje
- Djelatnici
- O službi
- Javna nabava
- Jednostavna nabava
- EU projekti
- Sukob interesa
- Ured za unutarnju kontrolu