Klinička bolnica Dubrava prepoznaje kvalitetu kao jednu od temeljnih vrijednosti za definiranje ciljeva i strategija djelovanja u pružanju zdravstvene zaštite.
Ostvarivanje i unaprjeđivanje kvalitete temelji se na načelima učinkovitosti, prikladnosti te sigurnosti pacijenata, osoblja i svih zdravstvenih postupaka.
U rujnu 2011. godine, osnovana je u sklopu organizacije sustava kvalitete, Služba za osiguranje i unaprjeđenje kvalitete zdravstvene zaštite, a prva je voditeljica bila Mira Purgarić, dr. med.
Kvalitetna zdravstvena usluga znači potpuno zadovoljavanje onih koji čine središte sustava kvalitete –pacijenata i djelatnika bolnice. Orijentiranost prema korisniku usluge, timski rad, razumijevanje sustava i procesa te prilagođavanje promjenama konstanta je rada Službe.
Više >Svjetski dan sigurnosti pacijenta obilježava se 17. rujna svake godine s ciljem povećanja globalne svijesti o sigurnosti pacijenata i poticanja aktivnosti za smanjenje štetnih događaja...
Dana 28. svibnja 2024. godine održan je tečaj pod nazivom "Upravljanje rizicima i Registar rizika" s ciljem unaprjeđenja znanja i vještina u svezi upravljanja rizicima...
Dana 30. siječnja 2024. godine održan je sastanak unutarnjih ocjenitelja KB Dubrava. Ravnatelj, prof. dr. sc. Ivica Lukšić, dr. med., zahvalio je svim timovima na...