Klinička bolnica Dubrava prepoznaje kvalitetu kao jednu od temeljnih vrijednosti za definiranje ciljeva i strategija djelovanja u pružanju zdravstvene zaštite.
Ostvarivanje i unapređivanje kvalitete temelji se na načelima učinkovitosti, prikladnosti te sigurnosti pacijenata, osoblja i svih zdravstvenih postupaka.
U rujnu 2011. godine, u sklopu organizacije sustava kvalitete, osnovana je Služba za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite, a prva voditeljica bila je dr. med. Mira Purgarić.
Kvalitetna zdravstvena usluga podrazumijeva potpuno zadovoljavanje potreba onih koji čine središte sustava kvalitete – pacijenata i djelatnika bolnice. Orijentiranost na korisnike usluga, timski rad, razumijevanje sustava i procesa te prilagodba promjenama stalne su odrednice rada Službe.
Više >
Poštovani, pozivamo Vas na edukaciju pod nazivom „Jačanje kulture sigurnosti pacijenata: prevencija, prijavljivanje i analiza neželjenih događaja“. 📅 Datum: 15. listopada 2025. 🕐 Vrijeme: 13:00...
Svjetska zdravstvena organizacija i cijeli svijet 17. rujna obilježavaju Svjetski dan sigurnosti pacijenata 2025. s porukom „Sigurna skrb za svakog novorođenog i svako dijete“ (Safe...
Natalia Cesar, Tea Jelić i Sanja Kunštek Služba za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite Klinička bolnica Dubrava, Zagreb Stručni rad pod nazivom “Analysis of...