Klinička bolnica Dubrava prepoznaje kvalitetu kao jednu od temeljnih vrijednosti za definiranje ciljeva i strategija djelovanja u pružanju zdravstvene zaštite.
Ostvarivanje i unapređivanje kvalitete temelji se na načelima učinkovitosti, prikladnosti te sigurnosti pacijenata, osoblja i svih zdravstvenih postupaka.
U rujnu 2011. godine, u sklopu organizacije sustava kvalitete, osnovana je Služba za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite, a prva voditeljica bila je dr. med. Mira Purgarić.
Kvalitetna zdravstvena usluga podrazumijeva potpuno zadovoljavanje potreba onih koji čine središte sustava kvalitete – pacijenata i djelatnika bolnice. Orijentiranost na korisnike usluga, timski rad, razumijevanje sustava i procesa te prilagodba promjenama stalne su odrednice rada Službe.
Više >U Kliničkoj bolnici Dubrava 18. prosinca 2024. održan je tradicionalni božićni domjenak unutarnjih ocjenitelja, koji je već godinama prilika za zajedničko druženje i razmjenu iskustava...
Svjetski dan sigurnosti pacijenta obilježava se 17. rujna svake godine s ciljem povećanja globalne svijesti o sigurnosti pacijenata i poticanja aktivnosti za smanjenje štetnih događaja...
Dana 28. svibnja 2024. godine održan je tečaj pod nazivom "Upravljanje rizicima i Registar rizika" s ciljem unaprjeđenja znanja i vještina u svezi upravljanja rizicima...