Obrazac za prijavu pritužbe pacijenta (pdf) (dostava putem pošte/osobna predaja).
Pisani odgovor na upućenu pritužbu podnositelju će biti upućen u zakonskom roku od najkasnije 8 (osam) dana od dana zaprimanja pritužbe. Ukoliko u tom roku nije moguće odgovoriti biti ćete obaviješteni da je pritužba u postupku rješavanja i da će odgovor uslijediti unutar određenog vremenskog roka.
Ukoliko niste zadovoljni poduzetim mjerama, zaštitu svojih prava može zatražiti kod ministra, nadležne komore (ukoliko se radi o prigovoru na rad ili ponašanje medicinske sestre/tehničara nadležna je Hrvatska komora medicinskih sestara, a ukoliko se radi o prigovoru na rad ili ponašanje liječnika nadležna je Hrvatska liječnička komora), odnosno kod nadležnog suda.
Ministarstvo zdravstva
Ksaver 200a, 10000 Zagreb
Telefon: (01) 460 7555
Telefaks: (01) 467 7076
E-mail: pitajtenas@miz.hr
Bijeli telefon
Telefon: (0800) 200 063 (besplatni telefon)