Obrazac za prijavu pritužbe pacijenta (pdf) (dostava putem pošte/osobna predaja).
Pisani odgovor na pritužbu podnositelju će biti upućen u zakonskom roku od 8 (osam) dana od dana zaprimanja pritužbe. Ukoliko u tom roku nije moguće odgovoriti podnositelj će biti obaviješten da je pritužba u postupku rješavanja i da će odgovor uslijediti unutar određenog vremenskog roka.
Ako niste zadovoljni poduzetim mjerama imate pravo uputiti pritužbu na slijedeće adrese:
Ministarstvo zdravstva
Ksaver 200a, 10000 Zagreb
Telefon: (01) 460 7555
Telefaks: (01) 467 7076
E-mail: pitajtenas@miz.hr
Bijeli telefon
Telefon: (0800) 200 063 (besplatni telefon)
Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata Grada Zagreba
Draškovićeva 15, 10 000 Zagreb
povjerenstvo.prava-pacijenata@zagreb.hr
Anonimne i nepotpune pritužbe će se razmotriti, ali se na njih neće odgovarati.