Upravljanje projektima, planiranje i koordinacija provedbe projekata i pojedinih aktivnosti – praćenje napretka projekata prema predviđenim aktivnostima, mjesečna analiza predviđenih aktivnosti i ostvarenja definiranih ciljeva, redovito izvještavanje o postignutim rezultatima, izrada internih, narativnih i financijskih izvješća, definiranje i nadzor kvalitativnih i kvantitativnih pokazatelja uspješnosti projekta, komunikacija s ugovornim tijelom, upravljanje partnerskim odnosima, motivacija i edukacija suradnika te praćenje organizacijske klime i radne uspješnosti. Obavlja poslove prikupljanja informacija o potrebama i projektnim idejama na razini Ustanove te prati mogućnosti sufinanciranja projekata od strane Europske Unije te izrađuje prijedloge lista i planova projektnih prijedloga za kandidiranje na programe i fondove Europske unije. Komunikacija s posredničkim tijelima u skladu sa Zakonom o uspostavi institucionalnog okvira za korištenje strukturnih instrumenata Europske unije u Republici Hrvatskoj (NN 78/12, 143/13, 157/13). Prati provedbu ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.
- Ured ravnatelja
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka javne nabave
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka jednostavne nabave
- Odjel za sklapanje, upravljanje i realizaciju ugovora i okvirnih sporazuma
- Odjel za logističko-operativnu podršku, kontrolu naručivanja i skladišno poslovanje
- Djelatnici
- Zajedinička nabava
- O službi
- Javna nabava
- Jednostavna nabava
- EU projekti
- Sukob interesa
- Ured za unutarnju kontrolu