Samostalna stručna služba sigurnosti utemeljena je sukladno zakonskoj regulativi Zakona o zaštiti na radu pod nazivom „Služba integriranih sustava zaštite“ s rukovoditeljem Službe i dvama stručnjacima sigurnosti. U Službi su zaposlena tri inženjera sigurnosti II. stupnja, od kojih je jedan rukovoditelj Službe i ujedno inženjer sigurnosti zaštite od požara te je nadređen Vatrogasnoj službi, i jedan stručnjak sigurnosti I. stupnja. Nadalje, sukladno izmjeni i dopuni Pravilnika o organizaciji i ustroju radnih mjesta u KB Dubrava, od 2013. su u Službi integriranih sustava zaštite zaposlena četiri službena vozača, dok rukovoditelj službe surađuje i s vanjskom zaštitarskom službom.
Sigurnost je uvjet normalnog života i rada te se ljudi nerado upućuju ondje gdje nema uvjeta sigurnosti. Iako ne postoji mjesto apsolutne sigurnosti, vrlo je važno postići određeni stupanj sigurnosti koji se održava. Zaštita osoba i imovine te sustav upravljanja sigurnošću Kliničke bolnice Dubrava temelji se na sustavu upravljanja zaštitom od požara te mnogim drugim instaliranim sigurnosnim sustavima koji su kompatibilni s navedenim sustavom, a to su: automatski sustav za gašenje požara s plinom FM 200, sustav KC, sustav PPZ, sustav PPV, sustav KGV, sustav GSM odgovornog osoblja, sustav ubacivanja nadtlaka u evakuacijska stubišta, sustav dizala, sustav napajanja i isključivanja električne energije i sl.
Zadaća Službe integriranih sustava zaštite je nadzor i provođenje općih i posebnih mjera zaštite te praćenje i usklađivanje zakonske regulative koja uređuje navedeno područje. Redovito se provode osposobljavanja radnika za rad na siguran način, revizija dokumentacije, ispitivanja, servisiranja i održavanja sukladno Procjeni rizika, Procjeni opasnosti od požara i tehnoloških eksplozija te sukladno Planu gospodarenja otpadom. Od početka pandemije bolesti COVID-19, Služba integriranih sustava zaštite je uvelike doprinijela organizaciji i ustroju Primarnog respiracijsko-intenzivističkog centra KB Dubrava. Služba je od prvog dana aktivno sudjelovala u svim fazama organizacije rada – od pražnjenja bolnice i evakuacije pacijenata do pripreme i organizacije rada PRIC-a, a izrađen je i dodatak Procjene rizika za PRIC KB Dubrava. Kako bi se podigla razina sigurnosti naših pacijenata, posjetitelja, zaposlenika i imovine te radnih procesa, izrađen je Sigurnosni elaborat te Plan aktivnosti rješavanja prepoznatih slabih točaka. Sve navedeno predstavlja preventivne mjere kojima se konstantno unapređuje stanje sigurnosti i upravo se zato kaže da je ulaganje u sigurnost uvijek investicija, a nikako trošak.
- Ured ravnatelja
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka javne nabave
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka jednostavne nabave
- Odjel za sklapanje, upravljanje i realizaciju ugovora i okvirnih sporazuma
- Odjel za logističko-operativnu podršku, kontrolu naručivanja i skladišno poslovanje
- Djelatnici
- Zajedinička nabava
- O službi
- Javna nabava
- Jednostavna nabava
- EU projekti
- Sukob interesa
- Ured za unutarnju kontrolu