Samostalna stručna služba sigurnosti utemeljena je sukladno zakonskoj regulativi Zakona o zaštiti na radu pod nazivom Služba integriranih sustava zaštite. U Službi su zaposlena četiri inženjera sigurnosti II. stupnja od kojih je jedan voditelj službe, jedan je viši savjetnik za zaštitu na radu, jedan je viši savjetnik za zaštitu od požara i jedan je viši savjetnik za zaštitu okoliša. Nadalje, sukladno izmjeni i dopuni Pravilnika o organizaciji i ustroju radnih mjesta u Kliničkoj bolnici Dubrava od 2013. godine te novom Pravilniku od 2024. godine, Službi integriranih sustava zaštite pridodan/ustrojen je Odsjek za sanitetski prijevoz s voditeljem Odsjeka koji je ujedno vozač ravnateljstva te tri vozača sanitetskog prijevoza. Također voditelj službe surađuje s vanjskom zaštitarskom službom.
Sigurnost je uvjet normalnog života i rada te se ljudi nerado upućuju ondje gdje nema uvjeta sigurnosti. Iako ne postoji mjesto apsolutne sigurnosti, vrlo je važno postići određeni stupanj sigurnosti koji se održava. Zaštita osoba i imovine te sustav upravljanja sigurnošću Kliničke bolnice Dubrava temelji se na sustavu upravljanja zaštitom od požara te mnogim drugim instaliranim sigurnosnim sustavima koji su kompatibilni s navedenim sustavom, a to su: automatski sustav za gašenje požara s plinom FM 200, sustav kontrolnog centra, sustav protupožarnih zaklopki, sustav protupožarnih vrata, sustav klimatizacije ventilacije i grijanja, sustav GSM odgovornog osoblja, sustav ubacivanja nad tlaka u evakuacijska stubišta, sustav dizala, sustav napajanja i isključivanja električne energije.
Zadaća Službe integriranih sustava zaštite je nadzor i provođenje općih i posebnih mjera zaštite te praćenje i usklađivanje zakonske regulative koja uređuje navedeno područje. Redovito se provode osposobljavanja radnika za rad na siguran način, revizija dokumentacije, ispitivanja, servisiranja i održavanja sukladno Procjeni rizika, Procjeni opasnosti od požara i tehnoloških eksplozija te sukladno Planu gospodarenja otpadom. Od početka pandemije bolesti COVID-19, Služba integriranih sustava zaštite je uvelike doprinijela organizaciji i ustroju Primarno respiracijsko-intenzivističkog centra Kliničke bolnice Dubrava. Služba je od prvog dana aktivno sudjelovala u svim fazama organizacije rada – od pražnjenja bolnice i evakuacije pacijenata do pripreme i organizacije rada Primarno respiracijsko-intenzivističkog centra a izrađen je i dodatak Procjene rizika Primarno respiracijsko-intenzivističkog centra Kliničke bolnice Dubrava.
Kako bi se podigla razina sigurnosti naših pacijenata, posjetitelja, zaposlenika i imovine te radnih procesa, izrađen je Sigurnosni elaborat ugroženosti i Plan zaštite Kliničke bolnice Dubrava. Sve navedeno predstavlja preventivne mjere kojima se konstantno unapređuje stanje sigurnosti i upravo se zato kaže da je ulaganje u sigurnost uvijek investicija a nikako trošak.
- Ured ravnatelja
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka javne nabave
- Odjel za planiranje, pripremu i provedbu postupaka jednostavne nabave
- Odjel za sklapanje, upravljanje i realizaciju ugovora i okvirnih sporazuma
- Odjel za logističko-operativnu nabavu, kontrolu naručivanja i skladišno poslovanje
- Djelatnici
- O službi
- Javna nabava
- Jednostavna nabava
- EU projekti
- Sukob interesa
- Ured za unutarnju reviziju